M-am angajat la o firma luna aceasta si mi s-a dat o copie a contractului de munca. Contractul contine toate datele necesare, este in regula ca numar de ore, conditii si salarizare, insa nu este semnat de catre nimeni. Exista liniutele de semnatura, insa mi s-a spus ca acum s-ar trimite online si nu mai este neaparat necesar sa ai contract semnat.
Bun, si pana la urma cum procedez? Este de ajuns daca semnez eu si cu directorul general un exemplar si il pastrez?
Nu imi spuneti de revisal si de trimiteri pentru ca nu ma pricep, habar nu am care sunt procedurile si cum trebuie procedat, doar ca mi s-a parut ciudat ca nu e semnat.
Chiar daca nu va pricepeti , este totusi bine sa va informati pentru ca pot aparea neplaceri.
C.i.m. se semneaza la angajator de catre reprezentantul legal sau de imputernicitul acestuia in acest sens si de salariat.
C.i.m. se intocmeste in doua exemplare, cate unul la fiecare parte.