Am 2 locuinte. Dupa 2 saptamani de discutii cu cei de la enel in care solicitam ca facturarea sa se faca lunar, nu la 2 luni, mi-a venit si factura - gresita. Astfel, la cea unde nu am domiciliul factura e buna, dar la cea unde domiciliez e gresita. Si anume, adresa de corespondenta si cea a locului de consum e cea corecta, dar mai apare pe factura si adresa de la celalalt apartament pe care il am, fara sa fie precizat ce e cu respectiva adresa, de ce e trecuta. Cand am sunat sa spun despre greseala, am fost repezita, ca e adresa din buletin, cand le-am spus ca nu e, mi-au spus sa trimit o copie buletin. Le-am mai trimis o copie dupa buletin si acum 2 saptamani. Mi se pare bataie de joc. In plus e normal ca daca am doua apartamente, pe ambele facturi sa fie trecuta adresa din buletin? Asa prevede noua legislatie? Va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti daca stiti ceva despre acest lucru.
Multumesc!
Normal ar trebui sa apara doua adrese, a clientului (cea din buletin) si adresa locului de consum. Daca cele doua coincid, apare o singura adresa. Ne-am obisnuit cu porcariile enel, fac abuzuri pentru simplul fapt ca au monopol, asta e romania (stiu ca substantivele proprii incep cu litera mare).