Buna ziua!
-Va rog frumos sa imi imi spuneti daca OBLIGATORIE angajarea unui contabil la Asociatia de Proprietari.
- Si daca este, conform carei legi si art. de lege.
-Mentionez ca imobilul are cinci scari, avem administrator, presedinte, cenzori, etc.Administratorul locuieste in acest imobil.
Va multumesc,
Mariana Mosoianu
in aceasta profesie de administrare de imobile, persoana respectiva este instruita sa tina si contabilitate. Asadar, conform legii 230/2007, dar si legile anterioare, o persoana care primeste atestat penru administrare de imobile stie si contabilitate in partida simpla destinata strict activitatii intr-un bloc.
Daca volumul de munca este prea mare, aceasta activitate poate fi delegata unei alte persoane care, fireste, se subordoneaza administratorului care detine o licenta.
Ar fi util sa ne spuneti dimensiunea imobilului in numar de apartamente.
Daca aveti administrator acesta poate exercita si responsabilitatea de contabil
Pentru a va familiariza,cu dispozitiilr in domeniu studiati L nr 230/2007,HG nr 1588/2007