avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie studenta

Buna ziua,
In prezent sunt studenta in anul II in cadrul unei facultati de stat, forma de invatamant ZI si sunt insarcinata in 5 luni, urmand sa nasc la sfarsitul lui iulie.
M-ar interesa daca pot beneficia de indemnizatie tinand cont ca am restante?
Pot continua anul III si sa primesc in continuare indemnizatie ?
Mentionez ca am avut o pauza intre liceu si facultate de un an, anul I l-am urmat integral fara intererupri iar acest an (anul II) il voi finaliza, de asemenea.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:44, 12 Aprilie 2016
1. - Beneficiati de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale facultatii.
- Restantele nu va impiedica sa beneficiati de indemnziatia pentru CCC.

2. Daca veti naste in iulie cele 12 luni eligibile sunt august 2015 - iulie 2016.

3. Dupa ce nasteti nu mai conteaza daca mai urmati sau nu cursurile facultatii, veti primi indemnizatie pentru CCC.
Ultima modificare: Marți, 12 Aprilie 2016
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane
De asemenea, am inteles ca din data de 01.07.2016 intra in vigoare noua lege pentru CCC si as dori sa stiu daca voi beneficia de aceasta indemnizatie sau de cea veche, cat timp voi primi indemnizatie daca sunt studenta (un an sau doi) si cat anume, conform noii legi ?
Multumesc!
1. Veti beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la varsta de 2 ani indiferent daca de la 1 iulie intra in vigoare sau nu legea de modificare a OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor.