avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1194 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... medic de familie cu cabinet medical individual si ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

medic de familie cu cabinet medical individual si angajat in cpu

buna ziua! am si eu o intrebare si o nelamurire: sunt medic de familie cu cabinet de medicina de familie in contract cu casa de asigurari de sanatate. de 6 luni am incheiat un contract cu norma intreaga cu un spital din judet in urma unui examen pe post devenind ulterior medic cpu, eu avand competenta de medicina de urgenta. acum dsp din judet s-a autosesizat spunand ca nu sunt in legalitate, dar nu mi-au trimis nici o hartie in acest sens. ma puteti ajuta cu un sfat? de asemenea fac si garzi la saj si la centrul de permanenta de la cabinet. sunt sau nu in legalitate?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:52, 24 Aprilie 2016
Orice salariat are dreptul de a muncii, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea (art. 35 alin. (1) din Codul muncii ).
Fac exceptie de la aceste prevederi situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.

Codul muncii nu face distinctia intre diferitele tipuri de contracte de munca care pot fi incheiate de o singura persoana si nici nu limiteaza numarul contractelor de munca incheiate de o singura persoana, astfel incat acestea pot fi, dupa caz, cu norma intreaga sau cu timp partial, pe perioada nedeterminata sau pe perioada determina, la angajatori diferiti sau la acelasi angajator.

In speta, o persoana poate incheia mai multe c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură