DENUMIREA POSTULUI: ADMINISTRATOR (INTENDENT)
RELAŢII IERARHICE: se subordonează Directorului Administrativ
RELAŢII DE COLABORARE: cu personalul de execuţie al firmei
RELAŢII DE REPREZENTARE: Reprezintă firma faţă de clienţi, furnizori, autorităţile locale, precum şi faţă de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu.
ACTIVITÃŢI PRINCIPALE:
1. ASIGURÃ APROVIZIONAREA CU MIJLOACE FIXE ªI CONSUMABILE
2. ASIGURÃ SERVICIILE/UTILITÃŢILE FIRMEI
3. ADMINISTREAZÃ SEDIUL FIRMEI
4. ASIGURÃ ASISTENŢÃ ADMINISTRATIVÃ PENTRU NOI PROIECTE
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
1. Asigură aprovizionarea cu mijloace fixe şi consumabile
Centralizează necesarul de mjloace fixe şi consumabile
Contactează furnizori şi negociază condiţii financiare favorabile firmei
Asigură respectarea bugetului alocat
Organizează activitatea de transport şi recepţie a materialelor
Raportează neconcordanţele între bugetul de consumabile şi necesar
2. Asigură serviciile/utilităţile firmei
Identifică furnizori, analizează şi prezintă Directorului Administrativ oferte favorabile firmei
Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor
Arhivează copii ale contractelor
Urmăreşte derularea contractelor cu furnizorii de servicii
Monitorizează consumul şi propune măsuri de reducere
Asigură remedierea situaţiilor neprevăzute
3. Administrează sediul firmei
Asigură buna funcţionare a mijloacelor fixe de uz comun
Asigură un mediu de lucru sigur şi condiţii bune de lucru
Ţine evidenţa chiriilor/serviciilor pentru chiriaşi conform contractelor şi stabileşte sumele de facturat
Asigură fluxul de documente justificative şi le arhivează
4. Asigură asistenţă administrativă pentru noi proiecte
Analizează piaţa în funcţie de noile proiecte alocate de Directorul Administrativ
Estimează necesarul de activităţi presupuse de fiecare proiect
Propune soluţii de ordin administrativ
Asigură obţinerea documentaţiei şi aprobărilor specifice
RESPONSABILITÃŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Distribuirea materialelor şi a rechizitelor conform bugetelor şi a normelor interne
Calitatea mediului de lucru al angajaţilor (condiţiile fizice)
Respectarea confidenţialităţii datelor la care are acces
Raportarea la timp a abaterilor sesizate
Transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către destinatarul corespunzător
Păstrarea documentelor justificative
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
Îmbunătăţirea permanentă a calităţii pregătirii sale profesionale şi de specialitate
Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor legate de firmă
Utilizarea şi păstrarea în bune condiţii a documentelor cu regim special
Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale şi mijlloace fixe puse la dispoziţie de firmă
Respectarea prevederilor, a normelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său
Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei
Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
AUTORITATEA POSTULUI:
Semnează documentele justificative pentru facturile de întreţinere
Semnează corespondenţa specifică domeniului de activitate
Utilizează echipamentele/consumabilele puse la dispoziţie de firmă
Aprobat,
Director General Titular de post DRU Director Departament
Data Data Data Data
SPECIFICAŢIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: Studii superioare tehnice sau economice
CURSURI DE PREGÃTIRE: birotică, secretariat (constituie un avantaj)
EXPERIENŢÃ:
ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani
PE POST: 1 an experienţă pe un post asemănător (constituie avantaj)
CUNOªTINŢE NECESARE:
Contabilitate primară
Limba engleză
Tehnici de negociere
Operare PC (MS Office)
Gestionare/arhivare documente
APTITUDINI ªI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de învăţare
Aptitudini de comunicare orală şi scrisă
Abilităţi de negociere
Aptitudinea de a lucra cu documente
Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
Culegere/clasificare/interpretare/transmitere a informaţiilor
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
Integritate fizică
Inteligenţă
Atenţie concentrată şi distributivă
Rezistenţă la stres
Uşurinţă şi claritate în exprimare
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe)
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, uşurinţă în manipularea fizică şi ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.