Daca nu am plasat corect acest thread, rog un moderator sa il plaseze in categoria corespunzatoare.
Recent am dorit sa achizitionez un produs, de la un magazin fizic, insa a trebuit plasata o comanda, intrucat produsul respectiv nu mai era in stocul fizic al magazinului. A trebuit achitarea integrala a produsului. Mi s-a mentionat ca produsul va ajunge in 2 zile la o adresa stabilita. Nu a fost asa, si nici in a treia zi nu a fost livrat. Astfel, am mers personal la magazin pentru a anula comanda si a primi banii inapoi, intrucat aveam nevoie de produs. Am anulat, am primit banii inapoi.
Partea ciudata este ca, dupa o saptamana, a sosit produsul de la curier, dar nu l-am putut refuza, intrucat nu am fost eu prezent la adresa unde s-a livrat acest produs. Persoana care a receptionat produsul a crezut ca am plasat o alta comanda.
Imi puteti oferi, va rog, cateva sfaturi vis-a-vis de situatia creata?
Multumesc
Ce se intampla daca nu il returnez? Sau nu il returnez la timp? Eu sunt plecat intr-o delegatie pe termen scurt-mediu si nu am cum sa returnez produsul magazinului, pana nu ma voi intoarce. Pot fi acuzat de ceva anume?
Multumesc
Puteti vb la magazin sa va intelegeti cand si cum le veti returna produsul.
Daca a fost o persoana care a receptionat produsul, poate fi acasa la dvs si cand preda produsul, puteti sa ii trimiteti un curier acasa. Vointa sa returnati produsul sa fie, ca solutii se gasesc.