Buna ziua tuturor. Doresc să aievea si eu la ajutorul dumneavoastră pe motiv că până acum am fost ajutat mereu aici cu placere.
Problema mea este următoarea: în luna martie un coleg de muncă fiind în concediu in Romania (lucram în Germania) mă sună intr-o dimineață să ai trimit rapid o sumă de bani pe contul lui (eu având ing ro iar el brd) suma de 400 euro. Toate bune si frumoase pe grabă fiind că trebuia să plec in completat totul si nu a reușit iar a doua oară am scris la beneficiar decât numele de familie. Aștept 2-3 zile tranzacția nu se face si sun la ing, zicandu-mi dupa aceea că este o neconcordanta nevoind trecut numele complet banca colegului meu nu a acceptat sau făcut tranzacția nu stiu. Le zic ca banii aia trebuiau să ajungă reiese că a fost făcut la grabă și să schimbe numele acolo. Ami sun eu după aceea că mă costa 15 euro. Bun zic eu... dar cât durează... nici o zi răspuns de la ei. Aștept iar câteva zile.. Colegul între timp a venit din concediu si nu primise bani (fusese si el sunat de banca lui să i se zică că transferul poate dura peste 5-6 zile nu stiu exact), si sun iar sa întreb. La telefon ami spun ei ca daca vreau să anulez transferul dar banca colegului meu oricum ami va lua o taxă/comision de 70 euro chiar dacă anulez transferul sau nu. Primesc și mesaj după aceea bineînțeles și constat asta si in extrasul meu de cont. Întrebarea mea este: este posibil ca din suma de 400 de euro să plătesc 12-13 euro comision de transfer plus 15 euro comision pentru schimbare nume plus 70 euro din partea băncii colegului meu. Ați mai pățit așa ceva, este corect ..? Mie nu mi se pare.
Mă iertați, pentru că întreb! Munciți gratis în Germania? pentru orice oră în plus, primiți bani în plus? Ei bine și bancile au dreptul să perceapă comisioane pentru orice operațiune pe care o execută în plus, din vina dumneavoastră. Faptul că ați completat greșit este doar vina dumneavoastră. Ionescu nu este numele unei persoane, ci Ionescu Ion, așa este identificat legal. Apoi, restituirea sumei este o nouă operațiune, ce trebuie taxată. Comisionul este meritat.
În legătură cu valoarea, aceasta este o altă chestiune pe care dumneavoastră ați ales-o. Nu ați fost obligat de Bancă să deschideți contul la ei.
Dacă veți privi lucrurile din această perspectivă, poate veți fi mai împăcat cu situația. greșelile se plătesc întotdeauna.
Nu fiți supărat! Sărbători fericite!