Mi-am dat demisia din cadrul firmei la care lucram la data de 14.04.2016 urmand sa mai lucrez 11 zile(16 calendaristice). In acest interval de timp trebuia sa imi fie virat comisionul din vanzari in data de 26.04 si salariul de baza in 30.04. Discutand cu colegii mei am constatat ca acestora li s-a virat comisionul la data de 26 insa nu si mie, iar in momentul cand am intrebat de ce nu am primit banii, team leader, mi-a raspuns ca banii au fost blocati pana la finalizarea inventarului, procedura care s-a finalizat in ultima zi de lucru in cadrul companiei, dupa ce eu imi terminasem programul si parasisem locatia. Am aflat ulterior ca s-a refacut inventarul la solicitarea colegilor 4 zile de la incetarea contractului meu de munca. Mentionez ca nu am participat la realizarea inventarului, nici eu si nici colegii mei, adica nici un reprezentant al magazinului in care lucram.
O alta problema pe care o consider importanta este aceea ca firma da tichete de masa angajatilor in functie de performanta in munca, mai exact, primii 200 ron din comisionul din vanzari sunt tichete de masa iar doar ceea ce depaseste aceasta suma este virata in contul bancar al angajatului. Daca angajatul are comision mai mic de 200 de lei, primeste sum ape card, fara a mai primi tichete de masa. In momentul cand am spus ca aceasta practica este ilegala mi s-a comunicat ca “asa se face la noi”.
In momentul de fata am inca blocat acest comision si cu siguranta nu imi va fi virat, dupa cum mi s-a spus.
Ar trebui sa mai primesc de la firma banii pentru zilele de concediu din 2015 de care nu am beneficiat, precum si din 2016.
Un alt aspect pe care doresc sa il semnalez este acela ca orele suplimentare muncita in week.end nu sunt platite, magazinul este deschis sambata intre 09:00-14:00 insa nimeni nu primeste bani pt aceste ore muncite, cu toate ca se vede clar din actele de inchidere ca cineva presteaza munca in fiecare sambata, si de asemenea nu sunt platite nici zilele muncite de sarbatorile legale.
In momentul de fata s-a descoperit un minus atat in ceea ce priveste marfa cat si monetarul, minus pe care nu mi-l asum, deoarece compania nu poate sa imi comunice nimic cu privire la acest aspect, ma pun doar sa semnez ca sunt de accord sa dau bani din buzunar, asta in conditiile in care atat team leaderul cat si alti angajati au avut acces in nenumarate randuri in depozitul magazinului, la seif cat si la casa de marcat (incaseaza, dau rest) cu toate ca nu au gestiune la acest punct de lucru.
Ce ar trebui facut in cazul acesta?
Cel mai recent răspuns:
Cornel Vasile , Consilier juridic
20:09, 3 Mai 2016