Una dintre condițiile exercitării profesiei de mediator este și deținerea unui sediu profeional. Așadar, faceți demersurile necesare în vederea prelungirii contractului de comodat , ori încheiați un nou contract. Dacă încheiați un nou contract, va trebui să declarați noul sediu atât la Consiliul de Mediere, cât și la organele fiscale, pentru a obține un nou sediu fiscal.
Multumesc pentru raspuns, dar intentia mea nu este sa continui cu biroul de mediator (nu am avut nicio activitate pe el), deci nu voi face niciun demers in sensul asigurarii unui sediu social. Intrebarea mea era ce se intampla in lipsa sediului? Exista amenzi, pot inchide biroul fara alte costuri? Multumesc frumos!
În situația în care nu mai doriți să vă exercitați profesia, puteți să vă suspendați activitate, în baza unei cereri către Consiliul de Mediere, sau să solicitați retragerea din profesie, în același mod. Pentru a doua situație, urmează radierea dvs. din tabloul mediatorilor. Vedeți pe site-ul Cdm , www.cmediere.ro, în categoria ,,documente '' , modelele de cereri de care aveți nevoie.
Va multumesc pentru raspuns, desi altceva intrebasem...
Oricum, pe cmediere.ro nu exista categoria "documente", ci "Formulare utile" intre care, din pacate, nu exista un model de cerere de suspendare sau retragere din profesie.
Pentru a obtine adeverinta care atesta suspendarea dvs. trebuie mai intai sa achitati la zi taxa profesionala. Dupa ce Consiliul de Mediere emite adeverinta trebuie sa mergeti la ANAF, pentru a continua demersurile privind radierea CIF-ului.
Nume cabinet mediator
ONEA21
Ce fel de titulaturi poti pune pentru functionarea unui cabinet de mediere?
De exemplu am vazut undeva denumirea de \\"Cabinet de mediere si arbitraj\\" sau ... (vezi toată discuția)