avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturile salariatului temporar
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturile salariatului temporar

buna ziua.am nevoie de o informatie:
eu lucrez ca salariat temporar,in codul muncii apare acest articol legat de salariatii temporari

Art. 92. [egalitatea de tratament]
(1) Salariatii temporari au acces la toate serviciile si facilitatile acordate de utilizator, in aceleasi conditii ca si ceilalti salariati ai acestuia.
(2) Utilizatorul este obligat sa asigure salariatului temporar dotarea cu echipamente individuale de protectie si de munca, cu exceptia situatiei in care prin contractul de punere la dispozitie dotarea este în sarcina agentului de munca temporara.
(3) Salariul primit de salariatul temporar pentru fiecare misiune nu poate fi inferior celui pe care il primeste salariatul utilizatorului, care presteaza aceeasi munca sau una similara cu cea a salariatului temporar.
(4) In masura in care utilizatorul nu are angajat un astfel de salariat, salariul primit de salariatul temporar va fi stabilit luandu-se in considerare salariul unei persoane angajate cu contract individual de munca si care presteaza aceeasi munca sau una similara, astfel cum este stabilit prin contractul colectiv de munca aplicabil la nivelul utilizatorului

eu sunt angajat cu salariul minim pe economie,
in art 92 scrie ca si salariatii temporar trebuie sa benefecieze de acelasi drepturi si facilitati ca si ceilalti angajati ai utilizatorului.Ceilalti angajati ai utilizatorului care presteaza aceeasi munca ca si mine sunt angajati tot cu salariul minim dar ei primesc salariul net mai mare cu 250-300 lei,in plus mai primesc si cate un pachet cu produse in fiecare luna.intrebarea mea este oare nu ar trebui sa primim aceste lucruri si angajatii temporari?

Alte discuții în legătură