avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 895 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025. Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Impozite şi taxe locale Eliberare certificat fiscal - imputernicire
Discuție deschisă în Impozite şi taxe locale

Eliberare certificat fiscal - imputernicire

Buna ziua,

Am domiciliul in Constanta, comuna Cumpana, dar in momentul de fata locuiesc in Timisoara.

Impozitul pe motocicleta e platit in Cumpana si acum doresc un certificat fiscal, dar ca sa nu mai fac un drum pana acolo (fiind foarte costisitor) as fi interesata daca pot ace o imputernicire unei cumnate de acolo sa il poata scoate ea.

Intrebarea mea este, e de ajuns o imputernicire scrisa de mana sau trebuie la notar?

Si inca o intrebare daca ma puteti ajuta, daca eu imi mut domiciliul aici pot scoate certificatul fiscal din Timisoara? (chiar daca platesc din nou tot impozitul pe acest an, chiar daca il platesc din nou tot ies mai ieftin decat cu un drum pana la Constanta)

Sau pot scoate din orice oras?
Ultima modificare: Marți, 10 Mai 2016
Cllauddia, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cllauddia , utilizator 13:19, 10 Mai 2016
Pentru a nu intampina greutati la eliberare este de preferat sa incheiati procura notariala,cu datele de identificare persoana imputernicita sa ridice certificatul fiscal
Daca va mutati definitiv in Timisoara,inseamna ca v-a trebui sa deschideti rol fiscal pentru bun mobil la autoritatea fiscala teritoriala
Certificatul fiscal poate fi eliberat numai de catre autoritatea fiscala unde aveti deschis rol fiscal
Multumesc pentru raspunsul promt!

Acum inca o intrebare: Daca persoana pe care doresc sa o imputernicesc e de ajuns sa am o copie dupa buletinul ei sau datele de pe buletin?
Adica ea nu poate veni aici...
1.Procura,imputernicirea trebuie facută la notar.(este suficientă o copie a actului de identitate a persoanei pe care o împuterniciți)
2.Certificatul de atestare fiscală se eliberează de către primăria/primăriile pe raza cărora aveți bunuri imobile(clădiri și terenuri) si de către primăria pe raza căreia aveți domiciliul pentru toate bunurile(imobile si mobile=auto) deținute pe raza ei.

După ce vă veți schimba domiciliu( trebuie să comunicați în termen de 30 de zile schimbarea domiciliului atât la primăria din comuna Cumpăna cât și la directia fiscală a municipiului Timișoara) veți putea solicita certificatele de atestare fiscală de la Timișoara.
Impozitul auto pentru acest an îl datorați comunei Cumpăna. În cazul în care dvs vă schimbați domiciliul în acest an, veți datora impozit la Timișoara începând cu anul viitor.
Ultima modificare: Marți, 10 Mai 2016
carmen01011958, moderator
Super.
Multumesc mult pentru raspunsuri

O zi buna va doresc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Succesiune - terenuri in mai multe localitati sicuta sicuta pentru succesiunea dupa tatal meu, care a detinut mici terenuri in baicoi, aricesti- rahtivani si a avut domiciul stabil (casa cu curticica) in plopeni si a ... (vezi toată discuția)
Probleme fisa de inmatriculare bandidos bandidos In vara acestui an am achizitionat un autoturism din orasul Targu-Jiu. Pana in prezent fostul proprietar nu mi-a trimis fisa fiscala si fisa de inmatriculare. ... (vezi toată discuția)
Procura imputernicire fisc iura1729 iura1729 Buna ziua! Doresc sa fac o procura de imputernicire ptr cumnatul meu sa ma reprezinte la fisc ptr a obtine in numele meu stampila si semnatura precum ca nu am ... (vezi toată discuția)