avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Procura imputernicire fisc
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Procura imputernicire fisc

Buna ziua!
Doresc sa fac o procura de imputernicire ptr cumnatul meu sa ma reprezinte la fisc ptr a obtine in numele meu stampila si semnatura precum ca nu am nicio datorie fiscala. Mentionez ca locuiesc in strainatate. Acest lucru este necesar ptr a putea inmatricula pe numele lui o masina (cu nr rosii) pe care i-am vandut-o in vara anului trecut. Vanzarea nu s-a facut la notar ci de comun acord printr-un act redactat de noi, in fata unor martori. Intrebarea mea este :
- ce acte are nevoie notarul sau ce date sunt necesare pentru a putea intocmi aceasta procura? Sunt de ajuns datele din buletinul cumnatului meu (cel ce va fi imputernicit) sau este nevoie si de copia acestuia? Este nevoie si de copii dupa actele masinii,mentionarea saşiului acesteia etc? Sau e de ajuns doar mentionarea in procura a numelui celui imputernicit, datele lui si motivul imputernicirii ( in acest caz obtinerea stampilei de la Fisc precum ca nu am datorii).

Va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Marți, 27 Martie 2018
iura1729, utilizator
Cel mai recent răspuns: raluk0207 , utilizator 19:14, 27 Martie 2018
La ce stampila va referiți?
Nu ati vândut masina ca persoană fizică?
Ba da, dar nu o poate inmatricula pe numele lui pana nu are aceasta stampila de la fisc precum ca nu am datorii fiscale...masina avea si are in continuare numere rosii.
Atunci nu e nici o ștampilă.
Va referiți la un certificat de atestare fiscală.
Pentru procura nu aveti nevoie decat sa va prezentati personal, cu actul dvs de identitate în original și cu o copie după actul de identitate al persoanei pe care o împuterniciti.
Deci nu e nevoie de niciun fel de alte detalii in procura,sa inteleg!
Ultima modificare: Marți, 27 Martie 2018
iura1729, utilizator
Nu.
Procura este pentru ridicarea unui certificat de atestare fiscală care atesta plata datoriilor către ANAF/stat (impozit pe venit, contributii de asigurări de sănătate, contributii sociale etc)
Scopul pentru care îl folosiți nu are importanta. Important e să dovediți că nu aveti datorii.
PS: există și certificatul de atestare fiscală eliberat de Primărie, care atestă plata la zi a taxelor și impozitelor locale (impozitul pe clădiri, pe terenuri, pe autoturisme, concesiuni, taxa de parcare etc)
Asigurati-va exact de care dintre ele este nevoie sau daca de ambele, pentru ca procura să fie redactată corect.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Masina sh cumparata - procedura ferdis ferdis Am cumparat un autoturism SH, de la o persoana bugetara. Am platit, am primit masina + contract de vanzare cumparare, talon, actul de identitate a ... (vezi toată discuția)
Obligativitate obtienere certificat fiscal?!?! julaikos julaikos Buna ziua,ma confrunt cu o mare problema si sper sa fiu indrumat cat mai bine pentru a o putea rezolva : -am achizitionat o masina,inmatriculata in romania,am ... (vezi toată discuția)
Inmatriculare auto fara certificat fiscal diana1811 diana1811 Buna ziua, Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie legat de situatia urmatoare: Am cumparat o masina de la un intermediar (persoana nu este trecuta ... (vezi toată discuția)