buna ziua,
in luna martie 2016 am cumparat un telefon de la o firma de telecomunicatii, cu prelungire a abonamentului pentru inca 2 ani. dupa 2 -3 saptamani, telefonul a inceput sa dea semne ca nu functioneaza corect (restarturi frecvente, fara un motiv aparent). am cautat pe forumuri de specialitate si am descoperit ca acest model de telefon are probleme cu softul instalat, aparatul in sine fiind ok.
l-am trimis in service, mentionand simptomele. l-am primit inapoi dupa vreo 4-5 zile, cu mentiunea "reparat - resoftat". a doua zi am observat ca are aceleasi simptome. l-am trimis iar in service, l-am primit iar inapoi "reparat", si evident, iar am constatat ca are exact aceleasi probleme. eu stiu foarte bine ca nu exista o solutie pentru remedierea defectului, dar cei de la firma imi spun sa le trimit produsul. ca-l repara.
cum pot face ca acest joc sa se termine ? in ce conditii pot cere inlocuirea produsului, sau sa cer chiar banii inapoi ?
multumesc.
Puteti solicita inlocuirea produsului numai daca obtineti de la service "negatie"=document care atesta ca aparatul prezinta un defect care nu poate fi remediat in service
Probleme garantie
Nascimento
Buna ziua... am intampinat niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Totul a inceput in data de 07.07.2016.(Luna iulie). Am intampinat niste probleme cu un ... (vezi toată discuția)