avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 372 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Experienta fara carte de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Experienta fara carte de munca

Buna ziua,
Va prezint urmatoarea situatie, in vederea participarii la concurs pentru ocuparea unui post de conducere in cadrul administratiei publice locale.
Am experienta in domeniul managementului fiind administratorul unei firme de constructii, nefiind angajat cu carte de munca la propria firma.
Sunt absolvent studii post universitare in domeniul managementul administratiei publice.
In vederea participarii la concurs, experienta mea poate fi considerata valabila sau este motiv de respingere a dosarului.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:43, 5 Iunie 2016
Pentru a participa la concursul de ocupare a acelui post trebuie sa indepliniti conditiile mentionate in anuntul de scoaterea postului la concurs.

Vechimea in munca se probeaza cu carnetul de munca sau cu adeverinte intocmite de fostii angajatori,in baza raportului de munca/de serviciu incheiat cu acestia.
in aceste conditii ma gandeam sa-mi fac o adeverinta de la propria firma unde am fost administrator pe o perioada de 7 ani, stampilata eventual si avizata de registrul comertului ca firma a functionat in aceasta perioada eu fiind cel care m-am ocupat de ea si aceasta adeverinta sa tina loc de carte de munca si care sa-mi dovedeasca exerienta pentru a putea participa la concurs
ideea pe care vreau sa o subliniez e ca nu am gasit in lege o situatie ca a mea si consider ca ar trebui sa-mi accepte dosarul de inscriere si cu adeverinta care spune ca am fost administratorul firmei si astfel am avut atributii manageriale ( chiar daca nu pe cartea de munca)
Potrivit legii nr. 188/1999, condiţiile minime de vechime/experienţă în specialitatea studiilor pentru participarea la concursul de recrutare sunt:
Funcţii publice de conducere:
a) 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere de: şef birou, şef serviciu şi secretar al comunei, precum şi a funcţiilor publice specifice asimilate acestora;
Pe lângă condiţiile de vechime în specialitatea studiilor prevăzute mai sus, candidaţii la funcţiile publice de conducere trebuie să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Din practica, va pot spune ca astfel de adeverinte nu sunt acceptate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajare secretar comuna bogdanmarinela bogdanmarinela Poate participa la concursul de ocuparea unui post vacant de secretar comuna o persoana care are studii juridice superioare si peste doi ani vechime in ... (vezi toată discuția)
Functionar public de conducere Mainerici  Ctin Mainerici Ctin ce conditii trebuie indeplinite ptr a indeplini o functie publica de conducere?trebuie sa fie neaparat in corpul functionarilor publici (vezi toată discuția)
Sef de birou berbece berbece sunt functionar public - inspector principal 1, intr-o primarie, am atributii de contabil, iar in subordine am 6 persoane, . Am terminat stiinte economice si ... (vezi toată discuția)