Buna ziua,
Eu primesc salariul la ING si platesc cotele aferente intretinerii in contul asociatiei care este deschis la CEC. Administratorul imi pune pe rubrica separata pe lista de intretinere si comisionul CEC aferent cotei mele de intretinere, suma care este separata de comisionul de administrare cont lunar in suma fixa. As dori sa stiu in baza carei legi, articol, aliniat, litera, sunt obligata sa platesc acest comision. Eu nu am gasit nimic in acest sens in codul fiscal. Va rog sa ma ajutati. Multumesc.
Doamna, depinde si de ce mai discutati si aprobati prin AG - daca tot vreti sa aflati un raspuns cu subiect si predicat.
Daca erati mai atenta, aici pe forum, cu cateva zile in urma s-a mai discutat aceasta problema.
Ce trebuie sa stiti dvs.: ca fiecare "miscare" facuta, mai als la baca aceasta pompoasa de-si zice CEC Bank, genereaza cheltuieli. Ei aceste cheltuieli, functie de cum ati hotarat, se repartizeaza la toti proprietarii sau doar proprietarului care a generat cheltuiala.
Mergeti la presedintele as. prop., cereti explicatii (in scris) si, probabil ca o sa aflati un raspuns.
Cam care ar fi problema achitarii intretinerii la casierie asociatiei? Este vorba de timp? Puteti sa va "imprieteniti" cu o vecina, ii dati suma si va achita intretinere odata cu a dansei - zic si eu, ca este o metoda. Ar mai fi, dar va las pe dvs. sa le descoperiti.