Salutare. Am un magazin cu accesorii gsm si it intr-un centru comercial. Mentionez ca am serviciu gratuit de aplicare a foliilor de protectie achizitionate de la noi gratuit. Zilele trecute a venit sotia unuia si a cumparat cateva huse si o folie pentru un s6 edge. Foarte amabil eu intreb daca vrea sa o aplic. Mi s-a spus ca e telefonul sotului si o sa o aplice el. I-am mentionat femeii ca sotul poate veni cu bonul fiscal in urmatoarele doua zile de la 9-15 si o aplic eu gratuit. A doua zi la ora 17 eram plecat din oras si ma suna respectivul ca nu i se aplica folia de catre colegul meu . (colegul meu are 2 zile de cand lucreaza si nu il las sa puna folii pe ecrane curbate....) si foarte revoltat ca este sfidat si ca o sa vina cu protectia consumatorului zilele urmatoare....de ce ??? nu stiu nu am mai intrebat nu ma intereseaza sa vorbesc prin telefon cu astfel de oameni. Se poate ca cei de la anpc sa se lege de mine sau cv ???? Multuemsc mult :O:O:O
Nu trebuie să vă faceți probleme deoarece respectivul domn nu s-a prezentat în perioada indicată de către dvs. Aveți indicat în magazin, în broșuri sau în certif de garanție aspecte privitoare la modalitatea și condițiile serviciului gratuit de aplicare a foliilor?
Chiar daca s-a prezentat in programul indicat puteti justifica nemontarea foliei exact cum ati relatat, angajatul prezent in magazin nu este specializat in aplicarea foliei pentru modelul de telefon respectiv si exista riscul aplicarii necorespunzatoare. Simplu ca buna ziua, ANPC-ul nu va lua nicio masura pentru ca nu exista temei legal.