avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 810 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Amenintari cu ANPC si Retur Produse
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Amenintari cu ANPC si Retur Produse

Salutare. Am un magazin cu accesorii gsm si it intr-un centru comercial. Mentionez ca am serviciu gratuit de aplicare a foliilor de protectie achizitionate de la noi gratuit. Zilele trecute a venit sotia unuia si a cumparat cateva huse si o folie pentru un s6 edge. Foarte amabil eu intreb daca vrea sa o aplic. Mi s-a spus ca e telefonul sotului si o sa o aplice el. I-am mentionat femeii ca sotul poate veni cu bonul fiscal in urmatoarele doua zile de la 9-15 si o aplic eu gratuit. A doua zi la ora 17 eram plecat din oras si ma suna respectivul ca nu i se aplica folia de catre colegul meu . (colegul meu are 2 zile de cand lucreaza si nu il las sa puna folii pe ecrane curbate....) si foarte revoltat ca este sfidat si ca o sa vina cu protectia consumatorului zilele urmatoare....de ce ??? nu stiu nu am mai intrebat nu ma intereseaza sa vorbesc prin telefon cu astfel de oameni. Se poate ca cei de la anpc sa se lege de mine sau cv ???? Multuemsc mult :O:O:O
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 14:11, 12 Iunie 2016
Nu trebuie să vă faceți probleme deoarece respectivul domn nu s-a prezentat în perioada indicată de către dvs. Aveți indicat în magazin, în broșuri sau în certif de garanție aspecte privitoare la modalitatea și condițiile serviciului gratuit de aplicare a foliilor?
din pacate nu am mentionat nicaieri ci doar verbal....
Dacă acel domn chiar face o plângere la ANPC (ceea ce nu cred) explicați că i-ați indicat un interval orar pe care nu l-a respectat.
Chiar daca s-a prezentat in programul indicat puteti justifica nemontarea foliei exact cum ati relatat, angajatul prezent in magazin nu este specializat in aplicarea foliei pentru modelul de telefon respectiv si exista riscul aplicarii necorespunzatoare. Simplu ca buna ziua, ANPC-ul nu va lua nicio masura pentru ca nu exista temei legal.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme garanție / service, reparație telefon rds rcs, digi Staticrzr Staticrzr Buna ziua, Vreau sa vă comunic o problema pe care nu am putut sa o rezolv nici în punctul de lucru nici telefonic. - In data de 31.05.2019, am ... (vezi toată discuția)
Ce pot face dacă am luat in telefon de la amanet cu garanție 30 zile și a apărut o defecțiune după 3 zile Ștefanfanel Ștefanfanel Buna ziua.am cumpărat de la un amanet un telefon mobil samsung s 7 edge cu suma de 1400 lei.iam cumpărat husa și acasă când l-am șters cu o cârpa de ... (vezi toată discuția)
Pot fi despagubit daca accesoriul mi-a stricat produsul? Marin Dumitrascu Marin Dumitrascu In urma cu 2 saptamani mi-am achizitionat o tableta dintr-un magazin si apoi o husa speciala pentru acea tableta de la producatorul acelei tablete (firma ... (vezi toată discuția)