avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... VIZA DE FLOTANT PENTRU PERMISUL DE CONDUCERE
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

VIZA DE FLOTANT PENTRU PERMISUL DE CONDUCERE

Buna seara!

As dori sa stiu care este procedura in urmatorul caz: sunt din Olt, insa locuiesc in Pitesti, deoarece sunt studenta. Vreau sa urmez scoala de soferi in Pitesti, pentru ca imi este mult mai usor si altfel nu mi-ar permite timpul, pentru ca tot aici si lucrez.

Daca stau la camin si obtin viza de flotant, pot face atat scoala, cat sa sustin si examenul de conducere tot in Pitesti? Iar pentru a sustine examenul trebuie sa am ''vechime'' minim 3 luni in cazul vizei de flotant?

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Alin Gherghel , utilizator 14:28, 7 Februarie 2020
Da, puteti.
Scoala o puteti face si fara viza de flotant.

Viza de flotant va trebuie numai pentru a putea sustine examenul in localitatea in care aveti viza.
viza de flotant trebuie sa aiba o durata de cel putin 6 luni.
Buna ziua,

Este adevarat ca dupa expirarea vizei de flotant pe care aveti permisul de conducere, acesta trebuie schimbat ?

Nu gasesc nimic concret despre acest subiect.

Multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Viza flotant Amalia2323 Amalia2323 Buna seara, Doresc sa-mi fac viza de flotant pentru a sustine probele pentru permis in orasul in care fac scoala de soferi. Si am cateva intrebari legate de ... (vezi toată discuția)
Permis de conducere cu viza de flotant Nella09 Nella09 Buna seara, Locuiesc in alta localitate decat cea de domiciliu si nu am inca resedinta stabilita aici. Doresc sa dau de permis si din cate am gasit pe ... (vezi toată discuția)