avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... PFA pentru redactare articole online (content writer)
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

PFA pentru redactare articole online (content writer)

Buna ziua,

Lucrez ca freelancer pe un site international (Upwork se numeste) de unde am un venit lunar. Scriu articole si review-uri pt diversi clienti din SUA iar articolele mele in lb engleza sunt publicate pe site-urile lor.

M-am interesat pe ici pe colo si am aflat ca ar fii o idee buna sa-mi fac PFA iar la cod CAEN 6203 ar fii bun pt mine in acest caz (exploatarea mijloacelor de calcul)

Intrebarea mea ar fii cum as putea sa fac factura si sa ofer o dovada a veniturilor mele? Nu pot factura direct catre clientii din State pt ca nu stiu absolut nimic despre ei. Undeva am citit ca pot face factura direct cu site-ul, Upwork. Este ok asa?

Eu banii ii primesc pe Paypal de unde ii retrag pe card, extrasele de cont fiind singura modalitate de a justifica veniturile pe care le obtin. Sunt suficiente aceste extrase?

Ar fii o idee buna sa-mi gasesc un contabil care sa ma ajute cu toate aceste documente?

Multumesc anticipat pt orice raspuns, este binevenit si mi-ar fii de mare ajutor!

Toate cele bune!

Alte discuții în legătură

Contabilitate upwork, freelancer si paypal OutSider03 OutSider03 Salutare. Nu stiu daca urmatoarele nelamuriri sunt ok sa le postez aici, s-ar putea sa fiu off-topic daca este cazul am sa sterg topicul si imi cer scuze ... (vezi toată discuția)