V-as ruga daca se poate sa ma ajutati cu urmatoarele:
societatea la care lucrez, s-a asociat cu o alta societate prin ctr de asociere in participatiune.
S-au facut cumparari pentru aceasta asociere si pe o firma si pe cealalta. In contract scrie ca cealalta societate se va ocupa de contabilitatea asocierii. Eu cum ar trebui sa inregistrez cumparaturile facute de firma mea? Si ce documente sa-i dau celui care tine contabilitatea? Stiu ca se lucreaza cu decont si ca participa ambele societati si la profit si la pierdere. Daca ma poate ajuta cineva.
e bine ca toate cumparaturile sa le faca societatea care tine asocierea, iar daca nu dispune de bani sa il finantezi prin banca, daca ai cumparat deja diverse pe refacutezi societatii care tine asocierea,
cauta pe net gasesti informatii
Pfa - nelamurire
elena3
rog pe cineva sa ma ajute cu niste sfaturi, daca am un contract de asociere in participatiune cu o societate comerciala, eu fiind persoana fizica autorizata, ... (vezi toată discuția)