avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 641 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Calculul lndemnizatiei Crestere Copil cu venituri ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Calculul lndemnizatiei Crestere Copil cu venituri suplimentare din activitati independente

Buna ziua. Sunt insarcinata in luna a V-a si poate ma ajuta cineva cu calcularea indemnizatie pentru cresterea copilului. Eu lucrez ca si angajat la o firma de unde stiu deja ca voi lua 85% din salariul meu pe ultimele 12 luni.
Problema este ca pe langa serviciul zilnic am mai inregistrat venituri din urma unui site(publicitate, afiliere). Aceste venituri provin din strainatate (Google - Irlanda si Amazon -SUA) i-am primit prin transfer bancar si pentru care am depus deja declaratia 201 la Anaf. Astept inca decizia sa platesc impozit.
Mentionez faptul ca veniturile au fost pe persoana fizica, nu PFA sau Firma.
Eu vreau sa stiu: Aceste venituri din strainatate se calculeaza la indemnizatia pentru cresterea copilului?

Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2016
gyagya, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:02, 5 Septembrie 2016
1. - Parerea mea este ca aceste venituri se pot avea in vedere la calcularea indemnizatiei pentru concediu crestere copil (CCC), considerandu-le venituri9 din activitati independente.

- Din OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:

Art. 2