Buna seara.Am o nelamurire la care sper sa gasesc raspuns sigur ca circula o gramada de versiuni: sunt PFA de putin timp si inca nu stiu sigur ce acte(registre) trebuie sa intocmesc din punct de vedere contabil pentru a fi in regula si pentr a nu ma trezi prea tarziu ca mai e nevoie de ceva?Trebuie doar registrul de incasari si plati sau si altele?Mentionez ca desfasor activitate de comert ambulant. Dupa ce le-am cumparat de la orice papetarie ce pasi trebuie sa mai fac pentru a le inregistra?
Multumesc.
Persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale tin contabilitatea in partida simpla. Aceasta nu inseamna ca singurele registre pe care trebuie sa le tineti sunt registrul jurnal de incasari si plati si registrul inventar. Acestea au un regim mai special in sensul ca trebuie numerotate, sigilate si inregistrate la Administratia Finantelor Publice de care apartineti.
Comert ambulant in targuri si piete.....si mi-am luat si casa de marcat fiscala.Multumesc pentru raspunsuri....pot incepe activitatea pana inregistrez registrele respective la Administratia Financiara?