avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 856 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru mame studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru mame studente

Buna ziua. As avea o rugaminte la dumneavoastra. Sunt o mama studenta si am depus dosarul pentru indemnizatia de crestere a copilului, neavand nicun venit. Beneficiez asadar de cei 600 de lei. Doream sa stiu daca cu noua lege voi beneficia ,incepand cu luna iulie, de indemnizatia marita, adica de cei 1062,50 lei, dupa cum se vehiculeaza.
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: tutyrzw , utilizator 13:26, 22 Ianuarie 2017
Incepand drepturile aferente lunii iulie 2016, veti beneficia de cuantumul indemnizatiei CCC marit . Adica, veti primi 1063 lei in loc de 600 lei.

Modificarea se va face din oficiu.
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic
Va multumesc. Inseamna ca incepand cu luna august voi beneficia de marire. Numai bine!!
Incepand cu luna iulie 2016 veti primi indemnizatia majorata la 1063 lei.
1. In luna august veti primi indemnizatia marita pentru luna iulie.

2. Indemnizatia pentru CCC se plateste in fiecare luna pentru luna precedenta.
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2016
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane
daca am intrerupt anul 2 de facultate iar in 14 septembrie 2016 m-am reinmatriculat, iar eu urmeaza sa nasc pe 4 septembrie 2017, pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se va calcula indemnizatia? Corina271 Corina271 Buna ziua! Urmeaza ca sotul meu sa intre in CCC pentru al doilea copil,el avand pana acum 9 luni lucrate intrerupt,adica din luna ianuarie anul 2016 pana acum ... (vezi toată discuția)