Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Situatia mea este urmatoarea:
in anul 1999 am cumparat o casa care face parte dintr-un imobil compus din trei case ,cu un teren aferent in indiviziune. In acel moment exista pe rol un dosar deschis pentru iesirea din indiviziune a terenului. Procesul s-a terminat in anul 2009 cand sentinta a devenit definitiva si irevocabila. In cadrul acestui proces a fost efectuata o expertiza topografica in baza careia s-a dat sentinta.Avand in vedere ca masuratorile efectuate de experti au fost facute cu aparate performante si in urma propunerilor de iesire de indiviziune au rezultat diferente de dimensiune atat a caselor cat si a terenului. In anul 2009 m-am prezentat la Directia taxe si impozite sector 5 unde am depus sentinta si raportul de expertiza pentru a fi luata in evidenta cu noua situatia. Dupa un timp indelungat in care nu am primit niciun raspuns m-am prezentat din nou la impozite unde mi s-a spus sa prezint un alt act ca sentinta nu este clara. Nu stiu ce alt act as putea prezenta dupa o sentinta definitiva si irevocabila. In anul 2011 am facut o cerere la care am anexat sentinta si raportul de expertiza pentru a ma inregistra cu noua situatie , la care nu am primit raspuns. Acum o saptamana am primit de la Taxe si impozite o instiintare de plata in care figuram tot cu vechea situatia si in subsolul paginii scrie ca daca situatia nu corespunde cu realitatea sa merg sa fac modificarile. M-am prezentat la ghiseu unde in primul rand mi s-a spus ca o sa platesc o amenda ca nu am inregistrat modificarile in terment de o luna plus penalitatile aferente. In plus mi se cere s-a aduc si ceilalti proprietari din imobil iar pentru proprietarul care a decedat sa ii spun CNP-ul, lucru care imi este aproape imposibil. Va rog sa imi spune-ti cui sa ma adresez in aceasta situatie. Ma gandeam sa ma inscriu la o audienta dar unde ,la director sau la oficiul juridic?Mentionez ca am pastrat bonurile cu nr de inregistrare al cererilor mele de modificare . Va multumesc!
Din punctul meu de vedere, statul la ghișee nu v-a ajutat prea mult. Eu vă recomand să vă adresați în scris Primăriei, Direcția de Taxe și Impozite Locale, să le explicați situația și să anexați copii ale actelor la care faceți referire. În cazul în care nu vă răspund solicitării, vă puteți programa la o audiență, unde veți merge și cu dovada corespondenței.
Taxa teren agricol
Tarana
In anul 2010 am iesindin indiviziune prin partaj judiciar cu decizie definitiva si irevocabila. La vremea respectiva nu ni s-a solicitat situatia la zi a ... (vezi toată discuția)