Buna ziua!este competenta AUTORITATEA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI sa preia si sa faca ceva in privinta unei reclamatii facuta de catre un client la adresa unui angajat pe motivul ca acesta din urma l-ar fi jignit?Daca da,as dori sa-mi spuneti care ar fi consecintele.
Va multumesc pentru raspunsuri!
ANPC poate aplica sanctiuni contraventionale pentru nerespectarea dispoziţiilor legale privind protecţia consumatorilor, referitoare la securitatea produselor şi serviciilor, precum şi la apărarea drepturilor legitime ale consumatorilor, prin efectuarea de controale pe piaţă la producători, importatori, distribuitori, vânzători, prestatori de servicii, inclusiv servicii financiare, şi în unităţile vamale, având acces la locurile în care se produc, se depozitează ori se comercializează produsele sau în care se prestează serviciile, precum şi la documentele referitoare la acestea, excepţie făcând controalele igienicosanitare şi sanitar-veterinare la producători, în cazul produselor alimentare.
In ceea ce priveste comportamentul unui salariat , competenta apartine angajatorului acestuia .
Opc
tiberiussly
As vrea sa stiu daca O.P.C.are dreptul de a controla un S.R.L.a carui domeniu de activitate nu vizeaza consumatorul final.Mentionez ca domeniul de activitate ... (vezi toată discuția)