avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Telefon trimis la service
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Telefon trimis la service

Buna ziua,

Am un telefon care mai este o luna si jumatate in garantie. Telefonului nu ii mai functioneaza display-ul asa ca l-am trimis la service, dupa ce a mai fost o data in service in februarie, anul acesta. in februarie service-ul era in Bucuresti (eu sunt din Bucuresti si l-am dus personal la service). Acum service-ul s-a mutat in Baia Mare si a fost nevoie sa trimit telefonul prin firma de curierat trimisa de ei.

Dupa ce s-a facut constatarea la service mi s-a spus ca telefonul nu poate fi reparat pe garantie pentru ca prezinta socuri mecanice ca urmare a pastrarii necorespunzatoare. pretul pentru raparatia postgarantie ar fi 720 lei (tva inclus)
In februarie cand telefonul a fost pentru prima oara in service avea niste urme pe carcasa, dar nu s-a constata nicio legatura intre acestea si nefunctionarea telefonului.

Problema este ca, iar unde dintre lovituri, care este chiar pe fata telefonului si este cea mai grava ca sa spun asa nu era acolo in momentul trimiterii lui catre service. Cei de la service spun ca nu e de la ei, normal. Bineinteles ca nu m-am gandit sa fac poze inainte sa trimit telefonul in service.

Mai pot face ceva acum?

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Daniela Gratiela , Alte profesii 00:56, 11 August 2016

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Garanþie telefon cu urme de socuri mecanice voodoop voodoop Mă cert cu cineva care spune ca cel de la service trebuie să dovedească că problema telefonului este de la lovitură (să zicem) . Eu ştiu că , dacă ... (vezi toată discuția)
Produs deteriorat la service-ul unde trebuia reparat Biaboa Biaboa Buna ziua, Am urmatoarea problema: Am achizitionat de la eMAG un telefon pe care l-am scapat din buzunar dupa 2 saptamani. In urma loviturii capacul ... (vezi toată discuția)