tcvs a scris:
....
Angajatorul dorește ca eu să fac curat în tot biroul, deși în fișa postului scrie că eu trebuie să curăț doar spațiul meu de lucru. Dacă acesta formulează un regulament de funcționare internă prin care specifică faptul că toți trebuie să curățăm biroul, suntem obligați să o facem, sau este o regulă abuzivă?
Regulamentul intern cuprinde printre altele si
reguli privind protectia,
igiena si securitatea in munca
in cadrul unitatii.
Se pot include aici si
masuri pt menţinerea unui loc de muncă curat,(birou )care se realizeaza printre altele si prin
obligatia angajatilor de a curata locul de munca,biroul,deci nu este o masura abuziva.
Acest aspect nu intra in contradictie cu ceea ce aveti stipulat ca atributie in fisa postului,respectiv de a pastra curat spatiul de lucru,care este o atributie de ordin general,comuna tuturor posturilor ,se asociaza de obicei si cu alte atributii generale precum sa folositi eficient cu evitarea risipei a mijloacelor tehnice si logistice puse la dispozitie.