Este posibil sa decontez (adica sa trec la cheltuieli) pe un PFA, a unei facturi din europa/USA? De exemplu, vreau sa cumpar un laptop din afara romaniei (e.g., amazon.com, etc) si alte chestii (e.g., licente software) care sunt necesare activitatii mele. Se pot deconta? Sau trebuie sa cumpar din romania (si sa am factura pe limba romana, etc)
Desigur.
Trebuie sa tineti cont de dispozitiile art. 319 alin. 20 din Codul fiscal.
Aici sunt mentionate informatiile obligatorii pe care trebuie sa le contina un document pentru a putea fi asimilat unei facturi.
Multumesc de informatii. Plata trebuie facuta din contul bancar al PFA-ului? Sau nu conteaza? Atata timp cat pe factura apar atat informatiile vanzatorului cat si cele ale cumparatorului (PFA-ul in cazul meu)
De asemenea, conteaza daca adresa unde se trimite produsul este diferita de cea a sediului social al PFA-ului? Sau e important doar acel "billing address" sa fie pe sediul social?
Ar fi indicat ca plata sa se faca din contul PFA pentru evitarea oricaror dubii.
In ceea ce priveste livrarea, nu cred ca este vreo problema daca se mentioneaza alta adresa.
Puteti de exemplu sa mentionati ca veti ridica produsul de la sediul curierului sau de la un oficiu postal.
Atentie ca, in cazul in care achizitia se face din tari precum America sau Canada veti plati atat taxe vamale cat si TVA.