Buna ziua!
Sunt unul dintre nefericitii clienti ai marelui brand GEMoney.De ce spun asta...in anul 2008 luna august am incheiat un contract de leasing cu firma Motoractive IFN pentru un autoturism marca Kia in timp ei fiind preluati de grupul GEMoney .In tot acest timp am facut tot posibilul si am reusit sa platesc ratele la timp chiar daca unele din ele au fost chiar in ziua scadenta ,plata am facut-o de fiecare data la banca Raiffeisen in contul mentionat pe factura trimisa de GeMoney .In data de 07.07.2009 mi s-a emis o noua factura pe care deasemenea am platit-o pe data de 1.08.2009 ( data scadentata ) la banca Raiffeisen sucursala din cadrul Mall Vitan .In data de 20.08.2009 am primit o instiintare cum ca sunt dator exact contravaloarea sumei din factura mai sus mentionata .Le-am explicat ca factura respectiva este platita pe data de 01.08 si le-am mentionat si unde anume.Pentru a incerca sa rezolv cat mai repede si mai usor posibil aceasta problema in ziua cand am primit somatia de plata am fost si la sediul GEMoney din str. Corneliu Coposu Nr.3 cu dovada patii ( factura emisa de ei si foaia de varsamant de la banca adik chitanta) unde am lasat o copie dupa acestea si am plecat cu ideea ca problema s-a rezolvat . Nu ajung bine acasa si primesc iar telefon cu aceiasi placa ca nu le-am platit factura si ca sunt somat sa o platesc iar cat timp plata nu apare in evidentele lor contabile ei considera plata ca fiind nefectuata.Am fost la sediul Reiffeisen din Str. Metalurgiei si am explicat problema aceasta unui consultat .Acesta mi-a spus ca plata facuta de mine in data de 01.08.2009 apare inregistrata in baza lor de date.
Intrebarea mea este : Ce este de facut? Au cum sa ma forteze sa fac o noua plata ? sau sa-mi retina masina?! Este cumva un mod de jegmaneala ?
transmiteti prin posta cu confirmare de primire copie a facturii si dovezii de plata si pastrati originalele. e o problema in contabilitatea lor care nu va poate fi imputata.
Am facut asta direct la sediul lor din Str. Corneliu Coposu Nr.3 .Am fost personal cu tot dosarul de facturi si contractul respectiv si am facut dovada platii plus ca le-am lasat copie dupa chitanta si factura emisa de ei .Cand vine vorba de banci si plati sunt foarte atent si pastrezez toate chitantele si facturile de la banci .Nu-i primul inprumut pe care l-am facut ,am mai avut unul la BCR dar n-am avut problemele astea cu ei .Stiu si eu ca nu s-a operat la ei in contabilitate sau s-a operat gresit de cineva insa acest lucru ei nu-l inteleg si continua sa preseze sa le dau banii!
transmiterea prin posta cu confirmare de primire este dovada pt instanta. Discutiile personale nu tin loc de dovada iar in caz de litigiu este cuvantul dvs impotriva cuvantului angajatului respectiv.
Ma indoiesc ca se va ajunge pana acolo insa e bine sa va asigurati.
Solutia oferita e simpla si eficienta. nu mai bateti drumurile aiurea numai pt ca ei pierd dovezile de plata. succes
Inainte de a pleca intr-o scurta vacantza am sunat iar la cei de la GeMoney sa cer lamuriri din nou legat de problema mea .O doamna foarte dragutza mi-a spus ca este inregistrata tranzactia in baza lor de date si ca totul este ok acum ,insa nici pana azi nu am primit o confirmare scrisa de la ei nici macar un extras ceva .