avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Parasirea domiciliului
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Parasirea domiciliului

Buna ziua.
Eu sunt studenta si lucrez, motiv pentru care consider ca e momentul sa parasesc domiciliul in care locuiesc cu parintii, spre a ma intretine singura. Ma voi muta cu prietenul meu, intr-un imobil ce apartine parintilor lui. Acestia nu sunt de acord cu aceasta idee, de aceea am hotarat sa imi fac bagajele si sa plec, in lipsa lor.

As dori sa aflu in ce masura "sustragerea" lucrurilor PERSONALE din domiciliu ar putea fi considerata furt, respectiv, daca vor veni iubitul / prieteni sa ma ajute la impachetat / carat / transportat, in ce masura ar avea acestia de suferit din punct de vedere legal, in cazul unei plangeri.

Parintii mei sunt genul de persoane care cauta probleme cu legea si din piatra seaca, mai ales in situatii in care se savarsesc fapte contrar vointei lor, motiv pentru care doresc sa ma informez/asigur.

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Carla20 , utilizator 09:09, 19 August 2016
E mai bine sa împachetați singura ca sa evitați orice problema.
Aveți dreptul de a pleca cu lucrurile personale.
Si legat de transportatul pana la masina + transportul lor pana la noua locuinta?
Sa va aștepte pe hol și sa nu intre în casa.
Va multumesc mult de tot! O zi frumoasa va doresc si weekend placut!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vreau sa plec de acasa! ContSters295418 ContSters295418 Buna!Am 17 ani si vreau sa plec de acasa.Nu ma mai inteleg deloc cu parintii si vreau sa plec la iubitul meu care este major.Nu as vrea sa pateasca nimic el ... (vezi toată discuția)