ynocentta a scris:
Trebuie sa constientizati ca un vehicul se poate defecta inclusiv datorita manierei de condus
Un autoturism nu pierde ulei pe la garnitura de chiloasă datorită manierei de conducere. Defecțiunile datorate manierei de conducere sunt cu totul altele. Expertul poate să dea un răspuns clar și fără echivoc în acest sens.
acest service prin conivență cu fostul proprietar v-au ascuns defecțiunea și gravitatea acesteia
De unde ati tras concluzia ca exista coniventa intre service si vanzator?
Expertiza tehnica nu poate concluziona ca "
sigur fostul proprietar a avut cunostiinta"
De regula la achizitia de vehicul utilizat cumparatorul isi asuma riscuri si trebuie realizate verificari tehnice fie direct la reprezentanta fie la mai multe service-uri autorizate
Motorul nu pierdea o picătură sau două de ulei ci pierdea suficient de mult încât să se ajungă la această situație. Fostul proprietar a pățit la fel, a văzut că i s-a aprins becul la ulei si atunci a completat și pentru ca sa nu cheltuie cu reparația a preferat să facă o înșelătorie - aceasta este cea mai plauzibilă ipoteză.
Un avocat și un expert (mai ales un expert care are și pregătire juridică) pot lămuri situația dacă fixează corect obiectivele expertizei tehnice.