Cunoaste cineva o modalitate legala de intocmire a fomalitatilor de plata a unor angajati care fac ore suplimentare in fiecare zi insa din cauza prevederilor OUG 57/2015, acestea nu pot fi platite? Salariatii sunt incadrati cu norma de 8h/zi.
Clar ni se aplica oug 57/2015 insa institutia are putini portari si nu are cum sa le plateasca orele efectuate peste programul norma de 8 ore. Putem incheia acte aditionale la cim pentru 3 ore, de exemplu? De premiat iar nu aevm cum, de angajat nu putem angaja deci.....
De aceea v-am intrebat despre ce tip de activitate este vorba!
Daca aveti normate posturi de portar in statul de functii dar sunt vacante pt ca nu le puteti ocupa prin concurs,intocmiti un memoriu la ordonatorul de credite prin care sa va aprobe cumul de functii pe aceste posturi- post, pentru a le acoperi cf necesitatilor unitatii dv.,prin incheierea de contracte de munca cu timp partial(3 ore)pt portarii pe care ii aveti angajati ,este singura modalitateprin care ei pot fi platiti pt activitatea prestata peste programul normal de munca.
V-as mai putea sugera sa renuntati la organizarea serviciului de paza cu angajatii proprii prin externalizarea acestui serviciu.( puteti introduce o cerinta ca si salariatii dvs -portari sa fie preluati de firma de paza)
Va multumesc mult pentru idee, sa luam un exemplu sa vedem daca am inteles: unui portar cu program de 8 h/zi pot sa-i mai fac un cim pentru timp partial de 3 ore prin cumul la acelasi angajator? sigur, daca avem aprobarea...de fapt angajatorul este ordonator secundar de credite. Nu incalcam codul muncii referitor la durata saptamanala a timpului de munca, nu intram in problema orelor suplimentare? Care ar fi baza legala la cumulul de functii?
Multumesc mult.
Urgent
stelianarotaru
In discutiile cu colegii mei am ajuns sa punem in discutie daca legea cumulului de functii se poate aplica si la institutiile publice.
Se poate ca un ... (vezi toată discuția)