As dori sa stiu care este procedura in cazul in care unul dintre cei trei asociati ai unei societati cu raspundere limitata paraseste compania (plecarea se face de comun acord). Mentionez ca acesta are si functia de administrator (nu este administrator unic).
As dori sa stiu ce documente se intocmesc in aceasta situatie si cum se procedeaza.
Trebuie sa va prezentati la Registrul Comertului unde a fost inregistrata societatea cu urmatoarele acte:
1. Cererea de înregistrare, original, formulat emis de Registru;
2. Contractul de cesiune in original, de unde sa rezulte modul in care asociatii ramasi s-au inteles pentru impartirea partilor sociale;;
3. Hotararea asociatilor prin care s-a decis retragerea asociatului;
4. Actul constitutiv actualizat;
5. Taxele aferente acestei operatiuni.
buna seara !
Daca firma are un capital social mare ,iar asociatii au amandoi 50/50,si au si doua mij fixe ,daca s ar separa amiabil,cel care pleaca in ce conditii poate lua unul din mij.fixe,cedarea se face cu factura?...iar capitalul social,ce se intampla?