Deci, eu am achitat acest fond rulment in luna ianuarie. Acest fond rulment este stabilit la 50 RON. Acum eu am inteles urmatoarele :
1. Administratorul a folosit acei 50 RON sa plateasca la timp facturile catre furnizori.
2. Datorita faptului ca administratorul mi-a trecut 28 mc apa(acuzandu-ma ca am stat 4 persoane in loc de 3,si precizand ca a trecut 7 mc de persoana) am intarziat cu plata catre asociatie pe luna iunie, deci am restante de 200RON.
3. Pana la urma acei 50 ron din fondul rulment care au fost platiti pentru luna iunie nu ar trebui sa fie scazuti din cei 200 RON?
4.Administratorul acum imi cere sa platesc 200 RON(restanta) + 50 RON Fondul Rulment + luna curenta . Este normal?
Va multumesc.
Adriantot a scris:
Din ceea ce spuneti dumneavoastra, eu inteleg faptul ca platiti luna de luna cate 50 de lei adica 600 lei pe an.
Cred ca m-am exprimat gresit si imi pare rau. Se plateste odata pe an si este stabilit la 50 RON. Pe care eu i-am achitat inca din luna ianuarie (cand au fost finalizate actele )
Cat despre ce mai mare factura, nici nu se pune problema sa fie mai mare de 90 RON ( in afara de luna iunie cand a trecut el 28 mc. Deci nu inteleg de ce mi-ar cere sa mai platesc inca 50 RON la fondul rulment.
Si in cazul in care refuz sa platesc inca 50 RON ce se intampla? ( luand in calcul ca Presedintele impreuna cu alte 6 proprietari figureaza din ianuarie cu 50 RON)
Va multumesc.