De aproximativ două luni jumătate în blocul de lângă(lipit de scara mea) se efectuează lucrări de izolare termică.
După o lună de când au început, nemaisuportând muzica tare, gunoaiele și bormașinele de la 7 dimineața și la 23 seara, am depus o plângere la primăria de sector. Am primit un număr de înregistrare, după care a trecut ceva timp(peste o lună, termen de soluționare) și nu am primit nici un răspuns. Am scris din nou și tot ce se întâmplă e să primesc numere de ordine. Am sunat de 2-3 ori, dar de fiecare dată domnul care se ocupă e plecat și revine în 10 minute. N-a revenit nici la o săptămână după ultimul apel.
Nu e plăcut să stai cu un tomberon imensn sub geam de atâta timp, așa că vă cer sfatul.
Avand in vedere ca sesizarea dv este inregistrata la unul din serviciilre din cadrul primariei,solicitati clarificari direct la directorul compartimentului sau la veceprimarul care raspunde de acel serviciu
Este greu sa soliutionati telefonic sau prin email
Daca in termenul prevazut de disp OG nr 27/2002 autoritatea nu raspuns la sesizare,sesizati Departamentul Administratie publica locala din cadrul MAI-anexati exemplar al sesizarii adresate primariei locale cu numar intrare