cadinasel a scris:
Buna ziua! Sunt angajata cu contract individual de munca la o Institutie Publica inspector de specialitate la birou financiar, iar aceasta Institutie este parte dintr-o Asociatie. Este legal sa ma oblige printr-o Dispozitie de ,, delegare de atributii" sa tin contabilitatea acestei Asociatii? Fara acordul meu? Fara remuneratie?
1.Serviciul Public Local de Asistenta Sociala functioneaza ca serviciu de sine statator cu personalitate juridica in subordinea Consiliului Local sau este un serviciu din aparatul administrativ al primarului?
2. "Face parte dintr-o asociatie" ce vrea sa insemne mai exact,ca serviciul de asist sociala se afla intr-un parteneriat public -privat cu acea asociatie? Exista un contract de parteneriat? Exista clauze in contract care prevad ca personalul din serviciul de a s va asigura partea de administratie?
3. In general si neluind in calcul "amanunte" de genul celor enuntate, nu ar trebui sa executati decat atributiile rezultate din fisa postului si pt postul angajatorului dvs si nu prea consider ca se incadreaza in legalitate acea decizie .
4. Dupa ce veti posta si datele pe care vi le-am solicitat raspunsul poate deveni mai aproape de realitate!