Mergeti la ITM, anuntati ca ati pierdut-o , vi se da o adeverinta pe baza careia vi se permite sa dati anunt in Monitorul Oficial (publicarea anuntului costa aprox. 3 lei). Cu chitanta aceea de 3 lei mergeti inapoi la ITM, unde vi se elibereaza un alt carnet de munca (ce costa 10 lei), cu acest nou carnet de numca veti merge la toate societatile unde ati fost angajata pentru completare. in cazul in care informatiile nu mai pot fi obtinute de la fostii angajatori, intrucat au dat faliment sau arhivele nu mai exista, trebuie sa va adresati cu o cerere Inspectoratelor de Munca din judetele unde ati lucrat, pentru a vi se elibera actele care sa demonstreze vechimea si salariile primite.
Mult succes!
Procedura de eliberare a unui duplicat al carnetului de muncă este următoarea:
· se publică la Monitorul Oficial pierderea sau furtul carnetului de muncă, menţionându-se seria şi numărul acestuia.
· se solicită la DMSSF aprobarea de obţinere a unui duplicat al carnetului de muncă, în baza unei cereri a titularului sau a unităţii, din care să rezulte împrejurările în care s-a produs pierderea, degradarea sau, după caz, distrugerea carnetului de muncă.
· se solicită de către unitatea unde a fost sesizată pierderea carnetului de muncă, viza ITM pentru cumpărarea unui alt carnet de muncă,
· se obţin adeverinţe de vechime de la toate unităţile unde salariatul şi-a desfăşurat activitatea anterior.
Completarea carnetului de muncă duplicat se face de către ultima unitate la care angajatul a lucrat sau lucrează, pe baza adeverinţelor de vechime obţinute de la unităţile anterioare, depuse in original.
În lipsa tipizatelor de carnete de muncă, pentru persoanele care şi-au încheiat activitatea se întocmeşte adeverinţa de vechime.
Carnet munca
dorogr
Daca am pierdiu carnetul de munca, tinand cont ca acestea trebuiesc predate, imi poate spune cineva ce pot face in situatia asta , si acum ?
Va multumesc (vezi toată discuția)