liliana.suciu a scris:
Pot lasa suma reprez. fond de rulment chiar daca e pe numele meu , in continuare, sa ramana in contul apartamentului, noul propietar sa il poata folosii, fara alte acte?
Puteti dar, asa cum s-a mai spus, trebuiesc si acte. Actele insemnand o intelegere scrisa, o instiintare scrisa catre asociatie prin care cedati acest fond de rulment in favoarea viitorului proprietar.
Noi, in asociatie, avem o practica in ce priveste fondul de rulment. Fondul fostului proprietar ramane in evidetele contabile pe numele fostului proprietar daca cesta nu-l solicita imediat. Asta pentru ca omul poate reveni peste o luna, doua, trei.. si solicita rambursarea caestui fond. Daca vine si cere, sigur ca i se va restitui. Daca nu vine, nu cere in 6 luni, transferam acesti bani in fondurile speciale ale asociatiei alaturi de fondurile din exploatarea proprieatatii comune si-i folosim conform legii.
Noului proprietar i se afiseaza pe lista de plata fondul de rulment pe care trebuie sa-l plateasca imediat dupa ce devine proprietar.
Sigur ca daca fostul si noul proprietar vin la asociatie si solicita in scris ca fondul de rulment sa ramana pe numele noului proprietar, e in regula si inregistram aceasta.