De curand am infintat un SRL.
Am cumparat o casa de marcat portabila si trebuie sa o inregistrez.
Am incercat sa ma documentez de pe internet cum as putea sa o folosesc in mai multe locatii insa nu imi este CLAR.
Activitatea mea principala este imprimarea fotografiilor "la minut".
In speta: Trebuie sa merg in fiecare zi la o alta locatie (de ex scoli, nunti, targuri, evenimente) unde ma deplasez cu echipamentul si casa de marcat.
INTREBAREA ESTE: ce trebuie sa facca sa pot emite bon cu aceeasi casa de marcat in alte locatii?
nu am inteles raspunsul dvs. intrebarea mea cred ca este destul de explicita:
Vreau sa merg de ex din scoala in scoala sa fac fotografii la minut. In mod cert TREBUIE SA EMIT BON FISCAL pentru fiecare poza. Locatia se schimba de la zi la zi. Am o singura casa de marcat portabila. Cum pot fiscaliza casa de marcat ca ea chiar sa fie portabila si din punct de vedere legal?
Haideti sa o luam altfel - cine stie cand/unde emiteti bonul fiscal.
Nu vad de ce sa va complicati cu portabilitatea fiscala a casei de marcat.
De exemplu ANAF daca vine intr-un control "ad-hoc" si iti gaseste casa de marcat fiscalizata pe alt punct de lucru dar care opereaza in altul. Vreau sa functionez legal si fara frica de a incalca legea in vreun fel.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.