As dori sa stiu daca un cabinet medical, fie el privat, dar cu contract cu CAS, are dreptul legal sa refuze un pacient la un moment dat, in mod absolut discriminatoriu, dupa cca 6 ani de consultatii la acel cabinet. Concret este cazul mamei mele de 84 ani, diabetica, insulino dependenta. Pt. faptul ca la consultatia la care a fost programata, eu, fiica, mi-am permis sa sesisez secretarei ca intrarea la consulatii se face preferential si nu se respecta programarile (intarziate cu cca 2h), asta facand-o intr-un mod cat se poate de civilizat , la sfarsit de consultatiei ni s-a refuzat o noua programare cu recomandarea din partea secretarei ca daca ne grabim sa mergem la un alt cabinet. Explicand ca e doar o chestiune de respect fata de pacienti si ca nu poate sa incalceunui pacient dreptul de a merge la medicul care ii stie istoricul bolii de ani de zile, mi-a raspuns ca ma insel si ca are acest drept cabinetul, de a-si alege pacientii. Pt . ca nu cred ca este posibil ca un cabinet care isi incaseaza banii pe consultatii de la stat pt pacientii asigurati,va rog sa-mi spuneti care este legea care confirma sau infirma atitudinea discriminatorie a acestui cabinet. Va multumesc !
Buna ziua,
Uneori cand spunem intr-un mod asa zis civilizat anumite lucruri adica il spunem rastit si .... pe ton ciudat putem sa pierdem.
Da, fiind vorba despre o firma privata are dreptul sa-si aleaga pacientii.
Asa ca e de preferat fie sa va adresati altui medic de familie fie sa invatati sa cereti scuze doamnei asistenta )e asistenta nu secretara) sau era chiar medicul si l-ati facut secretara.
CIM-urile nu au secretare ca managerii de institutii de stat.