MaziluG a scris:
.... voi naste in noiembrie 2016. Nu am mai realizat venituri din martie 2016 insa dupa noua lege am inteles ca ma pot incadra pentru indemnizatiea bebe2 deoarece presupune sa ai venituri realizate in 12 luni din ultimi 2 ani. ......
Cei de la primarie nu prea au habar ce acte imi trebuie si cand sa le depun, imi tot cere o adevrinta de la angajator cu toate ca eu le explic ca nu mai sunt angajata din martie. Cum sa procedez ? In final ma incadrez sau nu pt indemnizatie? Ce acte imi sunt necesare? Multumesc!
Perioada eligibila pentru CCCC va fi
decembrie 2014- noiembrie 2016.
Depuneti la dosar adeverinta de la AJPIS pentru perioada primului CCC.
Indemnizaţia lunară aferentă concediului pentru creşterea copilului este acordată în baza unei cereri, care trebuie să fie însoţită de următoarele documente:
- copia actului de identitate al solicitantului şi a certificatului de naştere al copilului pentru care se solicită dreptul ori, după caz, de livretul de familie, certificate pentru conformitate cu originalul de către persoana care primeşte documentele;
- actele doveditoare privind calitatea solicitantului şi relaţia acestuia cu copilul/copiii pentru care solicită dreptul, după caz;
- actele doveditoare care să ateste veniturile obţinute în ultimele 12 luni înainte de data naşterii copilului;
- dovada eliberată de angajator sau organele competente privind veniturile realizate;
- dovada privind suspendarea activităţii pentru perioada în care se solicită concediul pentru creşterea copilului;
- orice alte documente care să ateste îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate.