avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie intretinere

Buna ziua . Am 19 ani si sunt student . Azi am discutat cu tata despre pensia de intretinere care trebuie sa o dea pana ce imi termin studile dar sa nu depasesc varsta de 26 ani . Acum apar si intrebarile mele la care sper sa gasesc din nou raspuns deoarece trebuie sa ii le spun si lui cat de curand .
1. Am discutat si cu el ca e deacord si pe cale amiabila sa facem treaba dar vrea si el sa aiba o asigurare ca mai tarziu nu o sa spunc a defapt nu am primit nimic . Ce e recomandat de facut in acest caz?
2. El e tirist la o companie din tara dar firma e in Belgia . Din ce mi-a zis el astazi el are salar minim pe economie adica 1000 lei . Din cate stiu eu sa marit la 1200 . Daca e sa se faca un calcul dupa ce valoare se ia pana la urma? Diurna am inteles ca nu se ia in calcul .
3. El mai are un copil din a doua casatorie deci va fi 1/6 adica 16% salariul pe economie mai exact 160 ? Daca e gresit rog sa ma corectati .
Cel mai recent răspuns: proastasatului , utilizator 00:05, 15 Octombrie 2016
Aţi calculat corect.Salariul minim BRUT pe economie este 1250 lei, iar cel NET este sub 1000 lei, depinde de vechime şi sporuri.
Tatăl poate să vă vireze banii într-un cont al dvs. , poate să vă trimită prin mandat poştal sau vi-i poate înmâna personal şi-i daţi o chitanţă sau un înscris datat şi semnat.
Totuşi, fiind şofer pe TIR, mi se pare mică suma pe care e de acord să v-o dea, dar legal, atât se va stabili.
El nici acesti bani nu vrea sa-i dea dar daca legea asa spune atunci atat va da . A zis ca va lua si el legatura cu un avocat pentru a se pune in tema cu toata treaba .
Fiind sofer ma gandeam si eu ca se va gandi si el ca am nevoie mai mult pentru facultate , cheltuieli de zi cu zi dar se pare ca nu .
Mersi de raspuns .