avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cresterea salariului personalului contractual daca am ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cresterea salariului personalului contractual daca am terminat studii universitare

Am terminat anul acesta Facultatea de Administratie publica si lucrez ca Functionar Arhivar treapta II la o Primarie (momentan pe studii medii). As vrea sa stiu care ar fi temeiul legal de crestere a salariului o data cu terminarea facultatii si chiar posibilitatea promovarii. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Tabaranu Eliza , utilizator 10:08, 28 August 2009
Depinde mult de Organigrama, daca postul respectiv de functionar arhivar cere studii superioare. Daca nu, s-ar putea sa nu beneficiati de marire de salariu. Eventual puteti da concurs pe un post care cere ca pregatire studiile terminate de d-voastra.
AngiF
Da, ai dreptate. Postul e pe studii medii. Dar macar asi putea cere urmatoarea treapta de salarizare, pana gasesc un alt post disponibil.
Si inca ceva.... conform art. 7, alin 2 din OG 10/2008 promovarea in conditiile legii a persoanelor care au absolvit studii de nivel superior se face prin transformarea postului pe care acestea sunt incadrate intr-un post de nivel superior. Bine.... ca nici nu am auzit de Functionar arhivar cu studii superioare, dar daca asi reusi sa transform postul cumva.... cred ca s-ar putea renunta la "arhivar", sau cumva.... ma rog. Ce zici de asta?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In noul stat postul meu e de studii superioare treb sa sustin concurs? aleksutzu aleksutzu 1.Am fost instiintat de catre cei de la resurse umane ca in noul stat ce urmeaza sa vina, functia pe care sunt incadrat s-a transformat din studii medii in ... (vezi toată discuția)