Pai doamna, nu ati mai intrebat lucrurile acestea in alt topic?
Din cate stiu ati primit sfaturi utile de la useri si moderatori, acum intrebati din nou aceleasi lucruri?
Nu v-ati lamurit ca salariatii/ mandantii nu au CAEN, ci COR?
In Revisal sunt trecuti doar salariatii.
Persoanele cu mandat sunt trecuti/evidentiati in D112 si atentie, pensionariilor (c.mandat + angajati cu cim) nu li se mai percepe contributia la somaj - nici lor ca persoana si nici asociatiei.
Femeia de serviciu trebuie trecuta in D112. Daca completati corect aceasta declaratie, procentele "apar" automat, insa va sfatuiesc sa apelati la o persoana care a mai lucrat cu asa ceva.
Si pentru ca m-ati intrebat pe mp, un reprezentant al as. prop. sa mearga la ITM cu o delegatie/imputernicire pentru inregistrarea doar a salariateia.
Intrati pe saitul lor si vedeti cum arata documentele de inaintare si completati-le exact, altfel aveti probleme, adica o sa fiti trimisi acasa sa completati bine documentele de inaintare. Reprezentantu asociatiei trebuie sa aiba stampila la purtator...
Din cate mi-aduc aminte, la prima declarare a unui salariat, trebuie mers la ITM cu formularul de cim, salariatul este luat in evidenta si este inscris de dansii in Revisal. Ei, tot atunci solicitati si un document cu nume de utilizator si parola pentru asociatie in vederea modificarilor urmatoare, pe care le puteti face de acasa, pe internet.
Luati-va gandul de la conventiile civile la femeia de serviciu.
V-am comunicat ca putem vorbi la telefon in cazul in care sfaturile noastre nu sunt indeajuns de complete - si la drept vorbind, nu prea au cum sa fie daca nu ati mai lucrat cu asa ceva - si vorba dvs., si noi am fost incepatori, dar ne-am mai sfatuit, am mai intrebat si ne-am pus la punct.
Parca v-am mai intrebat, ati urmat oarece cursuri de administrator de imobile? Poate mai mergeti pe-acolo si mai intrebati - nu este nicio rusine, sa stiti. In fond aveti o situatie f. simpla: o persoana cu contract de mandat si o femeie de serviciu (ingrijitor de cladiri), ce este asa de complicat?
Trebuie sa stiti ca incepand cu luna august 2016, D112 se poate transmite la ANAF numai cu semnatura digitala, asa ca ar trebui sa va gasiti pe cineva (persoana fizica sau firma) care sa se ocupe si de acest aspect.
Mult succes!