Dupa ce am reusit, intr-un final sa parasesc vechiul loc de munca - loc unde le-a luat 18 zile sa imi dea decizia, unde n-am avut unde sa imi depun demisia etc., iata ca ma lovesc de noi probleme.
Pe unele le-am rezolvat cu ajutorul vostru -
www.avocatnet.ro/content/for... .
Acum m-am lovit de o noua problema:
Cand m-am dus cu decizia la ITM, cei de-acolo mi-au spus ca fostul angajator nu mi-a facut carte de munca! Am fost nevoit sa semnez o declaratie pe proprie raspundere ca nu am si ca nu mi-a fost intocmit documentul.
Am lucrat 8 luni la fostul angajator, probabil timp suficient sa imi incheie carte de munca.
Vreau sa stiu, e legal ca angajatorul sa faca asa ceva ? Contractul de munca era pe o perioada nedeterminata.
De asemenea, vreau sa rezolv urmatoarele probleme:
- cum pot trece perioada respectiva de 8 luni in carnetul de munca, in conditiile in care noul angajator o sa imi intocmeasca acte noi ? Cei de la ITM Prahova mi-au spus sa aduc carnetul de munca de la ITM Bucuresti (noul loc de munca), sa imi completeze ei perioada. Pe de alta parte, cand am intrebat noul angajator, acesta mi-a spus ca numai ei au dreptul sa completeze cartea de munca, in conditiile in care este deschisa la ei.
- in cazul in care nu am sa pot sa trec perioada respectiva in carnetul de munca, am temei sa chem in judecata fostul angajator ? Poate sunt doar 8 luni si cert e ca mai am zeci de ani pana la pensie, dar totusi e munca mea - am acceptat sa lucrez si peste program gratis, si platit la negru samd. Pana la urma conteaza la vechime.
Astept cu interes raspunsurile voastre!
Catalin