avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 931 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... clauze contractuale
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

clauze contractuale

Buna seara,
In 2014 am achizitoianat un telefon mobil cu abonament online,de la o societate furnizoare de servicii tv,internet ,telefonie.In luna iunie a acestui an am portat numarul la o alta societate si in luna octombrie a acestui an m-am trezit cu o penalitate de 1100 lei.Respectiva persoana care m-a contactat dupa ce am facut recalamatie la ANPC mi-a comunicat ca nu am respectat clauzele contractuale.Dar care clauze, ca nu am semnat nici un contract deoarece am facut comanda online.Mai mult de ce nu a semnalat cineva in timp util de la societate ca voi fi penalizat daca voi continua actiunea.Asa cum a vazut ca am portat numarul si sunt in pericol putea sa ma avertizeze si intrerupeam comanda.Daca stie cineva,exista o lege care sa le interzica acest mod de as trata clientii ?

Va multumesc
Cel mai recent răspuns: lucian1964 , utilizator 21:07, 23 Noiembrie 2016
Se pare ca nimeni nu are raspuns sau parere la aceasta situatie !!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare rds rds adriana1207 adriana1207 Anul trecut am fost acționate în judecată de către RCS RDS pentru un contract de telefonie mobila pentru a cărui număr am cerut portare in alta ... (vezi toată discuția)
Contract telefonie mobilă Barbu Nicolae Barbu Nicolae Bună ziua, am făcut trei abonamente prin portare. Înainte de a se produce portarea am discutat telefonic cu noua companie detaliile noilor abonamente ... (vezi toată discuția)
Probleme cu reteaua rds digi mobil ionutadriandragut ionutadriandragut Buna ziua, am si eu o problema cu Digi Mobil, m-am portat la ei de 1 an, si am probleme cu semnalul nu am semnal peste tot unde ajung cu serviciu, am facut ... (vezi toată discuția)