Iulian Manea a scris:
Numai ca, in conditiile in care vanzarile merg cum merg o asemenea clauza ii va determina pe potentialii clienti sa se gandeasca de doua ori inainte de a comanda iar concurenta de-abia asteapta sa ti-i fure.
Sincer, prefer ca acei clienti care se joaca cu timpul si energia noastra sa nu comande de la noi. As putea spune ca lucrurile merg prost si din cauza faptului ca unii nu inteleg ca trebuie disciplina in orice domeniu; mie daca mi se da un avans pentru o asamblare de sistem, eu pun un om la munca pe care trebuie sa il platesc si sa consum resurse ca sa fac acel calculator; daca el isi retrage avansul, eu din ce imi mai platesc omul; si daca in calculatorul acela mai bag si o placa video de 600 de lei ce se cere o data la 3 luni iar cumparatorul se razgandeste a doua zi dupa ce eu am comandat-o deja, chiar ca imi vine sa i-o fac guler clientului.
Deci temeiul legal care ma poate face sa ii refuz returnarea avansului este cel ce ma intereseaza, fara sa existe repercursiuni din partea altor institutii de ex OPC.
MUltumesc