Buna ziua. Pentru o asociatie de parinti a scolii, in care avem fonduri din 2% din salar, ce acte si declaratii trebuie depuse si intocmite? Va multumesc.
Asociatia de parinti este un ong infiintata pe baza oug 25 din 2000 privind asociatiile si fundatiile.
Trebuie sa tina contabilitate in partida dubla, sa tina registrul de casa, sa ceara de la banca extrasul de cont, la sfarsit de an sa aiba intocmita balanta la 31 decembrie, apoi pana pe 30 aprilie 2017 va intocmi si depune bilantul contabil semnat de catre un contabil autorizat membru ceccar. Va mai depune la inceputul anului viitor declaratia 101 pentru ong-uri.
Toate cheltuielil facute si inregistrate pe asociatie sa fie cu acte fiscale (facturi, chitante, bonuri fiscale). Altfel nu.
Daca a fost infiintata in 2015, in primavara lui 2016 trebuia sa fi depus bilantul si d101. Luati legatura urgent cu un contabil autorizat care sa va intocmeasca si semneze bilantul pe care apoi sa-l depunti la finante caci si asa e termenul depasit.