avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 789 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Probleme cu servicii online
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Probleme cu servicii online

Buna,

De meserie sunt programator web (web designer) si lucrez singur ca freelancer.

In urma cu 1 saptamana si ceva m-am intalinit cu cineva din alt oras pentru a ii face un proiect (web site). Am stabilit pretul total si am cerut un avans inainte de a incepe pentru ca mi-am luat de multe ori teapa. Am batut palma i-am dat contul meu bancar pentru a depune avansul, a trecut 1 saptamana si persoana respectiva ma tot mintea ca a trimis bani si datele corecte pentru a incepe sa lucrez la proiect, eu nu m-am apucat de proiect deoarece nu am primit bani, dupa 1 saptamana imi scrie ca a avut ceva probleme personale si nu a avut timp, dar el prin telefon mi-a spus ca a trimis bani, in fine, la un final trimite joi seara avansul si ramane ca ma voi ocupa de proiect fara a stabili un termen de finalizare.

Vineri au intrat bani si am inceput sa lucrez la proiect pe localhost adica la mine in calculator. Luni imi trimite email ca numai vrea sa colaboram si ca sa ii dau bani inapoi. I-am explicat omului ca eu in weekend nu lucrez plus ca a ramas doar sa ii transfer proiectul la el pe server si este o chestiune de 5 minute dar el a schimbat parole si numai pot transfera proiectul la el. Acuma ma tot ameninta ca se duce la polite si imi face plangere ca sa isi recupereze bani. Eu am pierdut 1 saptamana + am lucrat la proiectul lui si nu doresc sa ii returnez bani pentru ca asa are el chef, astazi vrea dupa 2 zile numai vrea si etc..

Eu sunt persoana fizica el mi-a trimis bani de pe un cont bancar pe firma, Bani respectivi i-a trimis in contul altei persoane deorece nu mergea contul meu in momentul acela.