avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 821 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil

Buna ziua, sunt studenta la doctorat la zi, fara bursa, la o Universitate de stat (anul 2). Am lucrat doar 7 luni inainte de nastere, dar am inteles ca la ele se aduna perioada studiilor pentru a completa cele 12 luni necesare.

Eu acum sunt in prenatal, dar ma gandesc sa intrerup studiile pentru un an, sau chiar sa renunt la doctorat. As vrea sa stiu ce valabiltate are adeverinta care atesta ca sunt sudenta la zi, ca eventual sa o cer de acum si sa o depun in aprilie.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:26, 24 Noiembrie 2016
Perioada in care aveti calitatea de doctorand, în condiţiile prevăzute de Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, se ia in calculul celor 12 luni eligibile pentru a se beneficia de indemnizatia CCC.

La dosar trebuie sa depuneti adeverinţa eliberată de instituţia de învăţământ, care să ateste frecventarea cursurilor fără întrerupere, până la data solicitării acesteia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie crestere copil pe timpul facultatii florea_theodora florea_theodora Buna, sunt studenta in anul I la o facultate din cadrul Universitatii din Craiova, cursuri de zi, cu taxa. Anul universitar a inceput in luna octombrie ... (vezi toată discuția)
Primesc indemnizatie de cc daca sunt studenta? SimonaIo SimonaIo Buna ziua! Luna aceasta urmeaza sa nasc. Mentionez ca sunt studenta in anul I la zi, studii de master. Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului? (vezi toată discuția)